Tuesday, August 11, 2015

KONVOKESYEN ke17

♥♥♥ Assalamualaikum...♥♥♥

Baru kali ini dapat berpeluang menulis dalam entry kali ini/... dah bersawang- sawang dah....
Tajuk entry kali ini ialah berkaitan dengan Konvokesyen yang berlangsung bulan jun yang lalu.... Ola ada share bagaimana untuk memudahkan pergerakan kelancaran konvokesyen kawan2 semua dalam fb.. boleh tgk gambar di bawah ;


Korang boleh la baca, mana tau berguna bila konvo nanti....

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar... gambar pon dah sampai.. tapi yang atas pentas jer la... yang kat studio tak smpi lagi smpi skrg,.... dah bulan 8 dah ni.. tapi tak pe, masih mampu bersabar menunggu... Tapi kesian pada kawan2 lain yang ada masih belum dapat gambar lagi... ada juga kawan yang dah dapat, tapi gambar yang di berikan dalam cd adalah gambar orang lain... hurrrmmmm ... tak tau den nak komen apa, bersyukur jer la aku dah dapat...

Jom layan gambar konvo ola....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok apa yang menarik.. Klik pada ikon dibawah ini..

Jom Chat


Try Relay: the free SMS and picture text app for iPhone.