...............SELAMAT DATANG KE LAMAN PENDIDIKAN CIKGUJUMRAH.COM..................................................................................KONGSIKAN SUPAYA LEBIH RAMAI MENDAPAT MANFAATNYA......................................

29 December 2014

RPT ( Rancangan Pengajaran Tahunan) Tahun 5

Salam 1 Malaysia,

RPT ini saya peroleh daripada group Matematik yang saya ikuti. Semoga perkongsian ini membawa keberkatan.. amin...



























Selamat mendownload....

5 comments:

  1. assalam..terima kasih baya2..sy dh download..nk tya kenapa bila buka TMK tahun 5 keluarnya sains?

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..terima kasih atas perkongsian ini. Saya masih mencari-cari modul PnP bagi subjek TMK tahun 5. Kebanyakan yang saya jumpa berada dalam webpaga yang memerlukan kita mendaftar sebagai ahli dan dikenakan yuran harian, bulanan atau tahunan seperti Scrib.. sedih bila ada insan-insan yang uploadkan fail atau bahan untuk perkongsian di webpage yang berasakan perniagaan dan keuntungan.. syabas kepada tuan kerana mengamalkan perkongsian secara percuma.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt
    tahniah dan syabas atas pembangunan blog pendidikan yang komprehensif dan lengkap. terima kasih di atas perkongsian. semoga Allah memberikan yang terbaik sebagai balasan.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. terima kasih dengan pembinaan soalan muzik,

    ReplyDelete

AKADEMI YOUTUBER MALAYSIA

Tentang Saya

Seorang yang mudah menerima perubahan sekeliling, mesra dan ceria. Sikap ingin tahu, suka mencuba dan bereksperimen menjadikan inovasi sebagai satu medium untuk membantu murid-murid khususnya. Yakin dan berani mencuba dalam apa juga bidang termasuklah bidang yang baru dan terkini. Kreatif dan Inovatif telah terbukti menjadi sebahagian daripada resipi kejayaan menjadi Guru Inovasi pelbagai pertandingan yang diikuti. Suka dan gemar berkongsi maklumat terutamanya dalam bidang pendidikan menjadikan semangat dalam berkarya.